wtorek, 22 lipca 2014

Wakayjne zawieszenie!!

Taaaak c:
Suzy teraz pewnie, (no nie wiem która godzina xdd) tam jest, więc grzała się za pewne na słońcu pięknej ciepłej Hiszpanii :) Tak Suzy, poleciała wczoraj do Hiszpanii :33
Więc jest już wesoła i może się opalić XD
Ja też wyjadę 1 sierpnia, a właściwie 2 w nocy, by po południu być w Pensjonacie nad morzem :).
Więc, tak, odeszłam - nie chcę zostawć Zuzi samej, więc tu zostanę. To tak: Blog zostanie zawieszony aż do powrotu nas obie :)
Bardzo dziękuję za przeczytanie.

AHA! xD Bo zapomnę, wczoraj Suz kazała mi powiedzieć że jak bd pisać tą notkę, mam powiedzieć że Was Pozdrawia! :33
Całuję mocno!!
A tak wg, a wy gdzie lecicie, jedziecie, czy płyniecie xd?
A jak jeszcze nie wyjechaliście "Życzę wam udanych wakacji!!"
Gaabi :3



XDDDDD

5 komentarzy:

  1. cieszę się, że zostałaś <3
    ją też pozdrów, niech się dziewczyna wybawi :)
    zajrzałam do Pytań i czekam na odpowiedź <3
    pozdrawiam i udanych wakacji Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś <3
    Szkoda że zawieszacie co ja będę czytała hehe ?
    Życzę udanych wakacji ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że zawieszacie :'(

    Ale ja i tak jadę jutro na obóz harcerski xD na 3 tygodnie.

    A kiedy wrócicie obie ? Chodzi o datę

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ale rozumiem że macie wakacje :D. Pozdrów też ją. Zazdroszcze jej Hiszpanii.
    Czekam aż wrócicie :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda :< ALe i tak dobrze że tylko zawieszasz :)
    Czekam na powrót <3

    P.S Zapraszam :)
    http://odcierpieniadomilosci-leonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chat~!~