środa, 9 lipca 2014

Prolog.

~Violetta~
Jestem Violetta Castillo. Mam 17 lat i mieszkam w Buenos Aires. Moim najlepszym przyjacielem jest Leon, znamy się od dziecka. Strasznie, lubię nasze wspólne odpały, nie kiedy ludzie porównują nas do pary. Ale nie, jesteśmy tylko przyjaciółmi, a po drugie mam chłopaka Zack'a. Bardzo go kocham. Oczywiście Zack'a nie Leona, którego kocham, ale jak brata, przyjaciela. Codziennie siedzimy razem na lekcjach w szkole, mój chłopak jest o rok starszy i niestety nie chodzi z nami. No ale, ważne że siedzę z moim najlepszym przyjacielem. Co do rodziny... mam Mamę Marie oraz Tate Germana, tata, nigdy nie lubił moich chłopaków lubi tylko Leona. No ale jego nie da się nie lubić. Co do mamy... często jej nie ma w domu, ponieważ wyjeżdża w trasy koncertowe.
Leon jest moim przyjacielem, ale oprócz niego mam też koleżanki i kolegów. Mam taką paczkę Ja Ludmiła, Naty i Fran, która jest siostrą Leona oraz Fede, Maxi i Marco oczywiście jest też Leon. Wszyscy jesteśmy w tej samej klasie i zawsze wymiatamy. Gdzie impreza tam my i oczywiście rozkręcamy ją. Można myśleć, ze jestem jakąś imprezowiczką, bo tak jest, ale umiem doradzić, wysłuchać i myślę, ze da się mnie znieść.

~Leon~
Nazywam się Verdas, Leon Verdas. Mam 17 lat, mieszkam w Buenos Aires - moim rodzinnym mieście. To tam poznałem przyjaciół którzy są ze mną do dziś. Moją najlepszą przyjaciółką z którą znam się od dziecka jest Violetta. Mam siostrę, Fran. Jest ona w moim wieku, ponieważ ona urodziła się na początku stycznia, a ja pod koniec grudnia. Należymy do tej samej paczki. Chodzę do zwykłego liceum, jestem w klasie z Violą, która ze mną siedzi. Czasami daje mi spisać, ale to szczegół. Lubię chodzić na imprezy razem ze znajomymi, ale najczęściej to ich pilnuję, a zwłaszcza Violettę. Gdyby jej się coś stało w mojej obecności to pan German dałby mi nieźle popalić, ale za to tylko mnie lubi. Za każdym razem jak Violetta przyprowadza chłopaka do domu on mówi o mnie, przynajmniej tak wynika z opowiadać przyjaciółki, a po wyjściu wybranka Violi zawsze mówi "Leon jest sto razy lepszy". Nie mam dziewczyny.


***
 Cześć, zamiast powitania, prolog <3
Z tej strony Gabi, Zuzia pisała ostatni fragment XD
Więc, bardzo prosimy o szczere opinie z waszej strony.
Mamy nadziej że zostaniecie na dłużej z nami *O*
Pozdrawiamy <3
Suzy & Gabson 

10 komentarzy:

  1. super prolog
    czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się zapowiada !!
    Czekam na pierwszy rozdziałek !! ~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada ! Czekam na rozdział może dodacie jeszcze dziś hehe :* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski prolog.
    German już Cię lubię!
    A jak jeszcze będziesz próbował ich spiknąć to będę Twoję fanką :D
    Czekam na rozdział i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się zapowiada :*
    Czekam na rozdział 1 :)
    Paula <\3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czekam ma pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sie zapowiada!
    Jak german spiknie leonette to TYLKO (jak na razie) bede go lubic na twojim blogu :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. superowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebisty prolog!!! :D
    Już nie lubię tego Zack'a czy jak mu tam... xD
    To przedstawienie Leosia mi się skojarzyło z Jasem Bondem xDD Gabi już wie ;D Gabi miszcz! :D xD
    Heheh xD Nie no spoko... Fran Verdas? :D To znaczy, że nie będzie Leoncesci? :< Szkoda :C Rodzice Leona i Franceci nieźle zabalowali wtedy... xDD
    Fajna paczka :D
    Viola lubić imprezy? :D Julka lubić taką Violę. xD
    Wgl. German jej pozwala na imprezy chodzić?! ;O Wow! Nowość. xD Pewnie ma po prostu zaufanie do Leosia. ;)
    Dobrze mówi... Leoś jest na pewno sto razy lepszy... nie! ŹLE! On jest tryliony razy lepszy!
    Dlaczego Verdas nie ma dziewczyny? :< Dlaczego nie jest z Violą? :C Albo z jakąś inną? :( Niech sobie znajdzie! xD Może jak na razie nie być z Violą ;>> Pozwalam! :D Już bym wolała żeby Violka była sama niż Leosiek.

    Dobra... To prolog i nie jest on zbytnio długi, więc kom też nie jest zbytnio długi. xD Nie mam z czego robić odpałów xd NIestety... Abym bardzo chciała :C
    No cóż...

    Zostaje mi tylko dziewczyny tylko czekać na świetny rozdział :D :P

    Pozdrowionka :** Buziaki :D

    Julson

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuuper ! Ekstra to napisaliście ! *.*

    Ach... Gabi i Zuzia ;(
    Ja mam na imię Zuzia a moja najlepsza przyjaciółka ( raczej była ) ma na imię Gabrysia ;( nigdy jej nie zapomnę :'( myślałam że to prawdziwa przyjaźń ale się myliłam :'(

    OdpowiedzUsuń

Chat~!~